Bet on Sports at 1vice.ag Bet on MyBookie
Page 17 of 17 FirstFirst ... 7151617
Results 481 to 498 of 498

Thread: LETS GO OVER

  1. #481
    Registered User Crookity's Avatar
    Join Date
    Nov 2014
    Location
    Toronto
    Posts
    938
    Quote Originally Posted by tt boy View Post
    slow start but finally on 33' 1-0...maybe it's a good thing Lazio is behind
    I expected way more from Lazio with Champions League on the line. Fiorentina actually looks pretty organized. With that said there have been chances. There will be more chances to come here.

  2. #482
    Registered User tt boy's Avatar
    Join Date
    Mar 2001
    Location
    ottawa
    Posts
    3,054
    damn Lazio gonna let us down

  3. #483
    Registered User Crookity's Avatar
    Join Date
    Nov 2014
    Location
    Toronto
    Posts
    938
    Quote Originally Posted by tt boy View Post
    damn Lazio gonna let us down
    Ya I expected way more from this game. The second half has been brutal, Fiorentina guys are flopping all over the place, half the half has been their guys rolling around on the ground wasting time lol , damn shame. I really wanted the clean slate, but I cant balk at 3 of 4.

  4. #484
    Registered User tt boy's Avatar
    Join Date
    Mar 2001
    Location
    ottawa
    Posts
    3,054
    more winners tomorrow

  5. #485
    Registered User Crookity's Avatar
    Join Date
    Nov 2014
    Location
    Toronto
    Posts
    938
    Well Lazio fucked up a perfect day, fell 1 goal short from going 4-0 . I like today's plays and hope to close out the week strong. I am adding another.

    EPL
    MAN UTD /VILLA OVER 2.5 -138
    This is a little sketchy given that Utd just played in Europa and have finals lurking. With that said they still have to be awake today as the Champions League spots haven't been secured yet in England. Both teams average nearly 3.5 goals per game, and they are both around top 5 in shots and shots on net. My gut tells me we see enough for 3 goals. Nothing surprises me with united they can score 3 themselves today, or go 0-0 draw, real jekyll and hide group lol. Good luck gents

  6. #486
    Registered User Crookity's Avatar
    Join Date
    Nov 2014
    Location
    Toronto
    Posts
    938
    Quote Originally Posted by Crookity View Post
    Well Lazio fucked up a perfect day, fell 1 goal short from going 4-0 . I like today's plays and hope to close out the week strong. I am adding another.

    EPL
    MAN UTD /VILLA OVER 2.5 -138
    This is a little sketchy given that Utd just played in Europa and have finals lurking. With that said they still have to be awake today as the Champions League spots haven't been secured yet in England. Both teams average nearly 3.5 goals per game, and they are both around top 5 in shots and shots on net. My gut tells me we see enough for 3 goals. Nothing surprises me with united they can score 3 themselves today, or go 0-0 draw, real jekyll and hyde group lol. Good luck gents

    Also on ACM/Juve and everton/west ham overs as noted above.

    Good luck!

  7. #487
    Registered User tt boy's Avatar
    Join Date
    Mar 2001
    Location
    ottawa
    Posts
    3,054
    good luck today Crook..I'll be on the Juv over and also like Roma over quite a bit...No EPL for me. your a better man than me me betting that league

  8. #488
    Registered User Crookity's Avatar
    Join Date
    Nov 2014
    Location
    Toronto
    Posts
    938
    Quote Originally Posted by tt boy View Post
    good luck today Crook..I'll be on the Juv over and also like Roma over quite a bit...No EPL for me. your a better man than me me betting that league
    Thanks brother Man Unitrd cashed , let's get that Juve over !

  9. #489
    Registered User tt boy's Avatar
    Join Date
    Mar 2001
    Location
    ottawa
    Posts
    3,054
    huge match for Hammers with pool and spurs on their tail and down 0-1 with under 15 left...wtf

  10. #490
    Registered User Crookity's Avatar
    Join Date
    Nov 2014
    Location
    Toronto
    Posts
    938
    Quote Originally Posted by tt boy View Post
    huge match for Hammers with pool and spurs on their tail and down 0-1 with under 15 left...wtf
    Brutal, another team that doesn't show up with so much to play for Ala Lazio yesterday. Really want that Juve over to close out what would be a winning week.

  11. #491
    Registered User tt boy's Avatar
    Join Date
    Mar 2001
    Location
    ottawa
    Posts
    3,054
    yeah...I turned off the roma match ... fvkin disaster 0-0 at half.fvking over in the toilet and turned on EPL..it was as bad as roma match..them Roma decides too wake up and score 4 in the 2nd half

  12. #492
    Registered User Crookity's Avatar
    Join Date
    Nov 2014
    Location
    Toronto
    Posts
    938
    Quote Originally Posted by tt boy View Post
    yeah...I turned off the roma match ... fvkin disaster 0-0 at half.fvking over in the toilet and turned on EPL..it was as bad as roma match..them Roma decides too wake up and score 4 in the 2nd half
    Well done on Roma , they are always good for an over look. I just wasn't sure if the effort would be there after all their recent loses. This juve game is dog shit , need a big second half, this and Everton killed my momentum.

  13. #493
    Registered User Crookity's Avatar
    Join Date
    Nov 2014
    Location
    Toronto
    Posts
    938
    Quote Originally Posted by Crookity View Post
    Well done on Roma , they are always good for an over look. I just wasn't sure if the effort would be there after all their recent loses. This juve game is dog shit , need a big second half, this and Everton killed my momentum.
    Wowowow what a 2nd half TT

  14. #494
    Registered User tt boy's Avatar
    Join Date
    Mar 2001
    Location
    ottawa
    Posts
    3,054
    yeah nice hit on that over...but Juv fvking blows lol

  15. #495
    Registered User tt boy's Avatar
    Join Date
    Mar 2001
    Location
    ottawa
    Posts
    3,054
    I see a few overs on Wednesday

  16. #496
    Registered User Crookity's Avatar
    Join Date
    Nov 2014
    Location
    Toronto
    Posts
    938
    Quote Originally Posted by tt boy View Post
    I see a few overs on Wednesday
    I have a few circled.

  17. #497
    Registered User Crookity's Avatar
    Join Date
    Nov 2014
    Location
    Toronto
    Posts
    938
    Nice week last week capped by 5 of 7 on the weekend. Hopefully it can keep going.

    SERIE A
    NAPOLI/UDINESE OVER 2.5/3 -125

  18. #498
    Registered User Crookity's Avatar
    Join Date
    Nov 2014
    Location
    Toronto
    Posts
    938
    Quote Originally Posted by Crookity View Post
    Nice week last week capped by 5 of 7 on the weekend. Hopefully it can keep going.

    SERIE A
    NAPOLI/UDINESE OVER 2.5/3 -125
    This played out well, Napoli is smoking hot right now , WOW!

    Here is another Serie A play, Viva Italia I love Serie A.

    ACM/TORINO OVER 2.5/3 - 115

    I see some other overs, but not sure what I will do with these lines. Alot of them are quite frothy, I don't like going past the total of 3, and the prices are pretty rich right now at that number. Might make an action parlay with some of these juicy prices, the above posted play is a reasonable line imo compared to some of the others. It is a big game for both teams as ACM is in the log jam for UCL qualification, and Torino is still close to the drop zone. I think both teams will be up for this game. These squads average nearly 3.5 goals per game, ACM ranks top 5 in shots, shots on target and goals, and Torino actually averages nearly 1.5 a game. I think we can count on Torino to notch one. I think we see some action in this one.

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Copyrightę 1998-2014 J Wooden Corporation, Inc
US CITIZENS PLEASE NOTE: The information contained in this site is for news and entertainment purposes only.
Any use of this information in violation of any federal, state, or local law(s) is prohibited.

Disclaimer   DMCA Notice